یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
تجلیل سرپرست بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی از پنج خانواده شهید و ایثارگر

حوزه/ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در ادامه دیدارهای خود با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با ۳ خانواده شهید و ۲ جانباز در تبریز ملاقات و از فداکاری‌های آنان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، علی‌اکبر سلمانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در ادامه دیدارهای خود با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، با ۳ خانواده شهید و ۲ جانباز سرافراز در تبریز ملاقات و از فداکاری‌های آنان تجلیل کرد.

سلمانی در یکی از این دیدارها در منزل شهید کریم نگاری باسمنج حاضر شد و در فضایی صمیمی، ضمن عیادت از مادر این شهید والامقام، برای وی آرزوی سلامتی کرد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی همچنین ضمن دیدار و گفت‌وگو با حاج معبود ایمانی اوانسر پدر شهید محمدرضا ایمانی اوانسر، از رشادت‌های این خانواده شهید تجلیل کرد.

سلمانی، در سومین دیدار با خانواده‌های شهدا در منزل شهید یوسف الیاسی حاضر و در فضایی گرم، پای صحبت‌های حاج محسن الیاسی پدر این شهید والامقام نشست.

دیدار و گفت‌وگو با حاج صمد قاسم‌پور جانباز ۳۵ درصد و حاج علی شکری زندآبادی جانباز ۲۵درصد، آخرین ملاقات‌های سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی بود.

سلمانی در این دیدارها که رحمان اصلی‌زاده معاون تعاون و امور اجتماعی و علی شعربافی‌نژاد کارشناس دارو و تجهیزات پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی نیز حضور داشتند، لوح یادبودی را به دیدارشوندگان تقدیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha